Na slovesnem poimenovanju so bili navzoči Francesco Sicari, predsednik mestnega sveta; Sergio Rolando, mestni svetnik za finance, načrtovanje in poimenovanje mestnih ulic in trgov; Luisa Bernardini, predsednica volilne enote 2; Luca Napolitano, predsednik znamk Fiat in Abarth za območje EMEA, ter Roberto Giolito, direktor oddelka FCA Heritage, ki sta skupaj odkrila tablo z imenom ulice, ki povezuje cesti Corso Orbassano in Via Plava. Tu se nahaja tudi sedež znamke škorpijona, kot tudi Heritage HUB, kjer so razstavljeni nekateri najpomembnejši modeli, ki jih je Abarth izdelal v svoji zgodovini.
"Letos Abarth praznuje svoj 70. rojstni dan. Imenovanje ulice v Torinu po ustanovitelju znamke, Carlu Abarthu, je zagotovo najboljši zaključek in vrhunec rekordnega leta praznovanj. Rad bi se zahvalil mestu Torino za priznanje osebi, ki je s svojo genialno intuicijo in nadarjenostjo prinesla revolucijo v svet dirkalnikov. Naša skupnost, ki trenutno združuje preko 110.000 ljubiteljev iz več kot 70 klubov po Evropi, je želela sodelovati na tem zgodovinskem dogodku, pokazati spoštovanje do blagovne znamke in njene zgodovine ter izkazati čast njenemu ustanovitelju. Vse to me navdaja s posebnim ponosom." Luca Napolitano
“Priznanje, ki ga je Torino dalo Carlu Abarthu, je še posebej pomembno, saj je prav to mesto,” – je dodal Roberto Giolito, “kamor je Abarth prišel iz Avstrije, da bi uresničil svoje sanje, znano po bogatih izkušnjah v proizvodnji avtomobilov. Izbira ulice, ki se sedaj imenuje po ustanovitelju Abarthu, ni naključna. Ravno nasprotno, priča, da so vrednote in ideali bogate zgodovine in zapuščine proizvodnje avtomobilov v Torinu še vedno močna gonilna sila našega podjetja. Le nekaj metrov od nove ulice Via Abarth se nahajajo Heritage Hub, sedež podjetja Abarth & C. in dizajnerski center FCA za območje EMEA.”
Carlo Abarth (1908-1979) se je rodil v Avstriji, vendar se je odločil živeti v Italiji, natančneje v Torinu, kjer je leta 1949 začel kariero pri Cisitaliji, kasneje pa skupaj z dirkačem Guidom Scagliarinijem odprl prvo podružnico podjetja Abarth & C, na naslovu Via Trecate. S tem je znamka škorpijona stopila v zgodovino in nizala uspehe v športnih in industrijskih dosežkih, dosegala legendarne zmage in se proslavila s svojimi revolucionarnimi kompleti za športno nastavitev vozil. V tem času so sklenili dolgotrajno partnerstvo s tovarno avtomobilov Fiat iz Torina, ustanovljeno pred 120-imi leti. Prvi avtomobil z značko škorpijona je bil 204 A, naslednik modela Fiat 1100, ki je vstopil v zgodovino avtomobilizma, ko je 10. aprila 1950 Tazio Nuvolari zmagal na svoji zadnji dirki Palermo-Monte Pellegrino.
Prav tako v Torinu, so 4. julija 1957 predstavili legendarnega Fiata 500. Carlo Abarth se je zaljubil vanj in prepričan je bil, da bi z nekaj natančnimi nastavitvami lahko postal izjemno zmogljivo vozilo. Tako je nastal prvi Fiat Abarth 595s, ki je začel zmagovalni pohod na dirkališča. Obenem je znamka lansirala tudi svoje znane komplete za športno nastavitev vozil, za nadgraditev modela “500”, ki so še danes izjemno cenjeni. V šestdesetih letih prejšnjega stoletja je bila znamka z znakom škorpijona v razcvetu. Da bi zadovoljili naraščajoče povpraševanje, se je Abarth odločil proizvodnjo preseliti v novo tovarno na Corso Marche v Torinu. In sedaj, natanko 40 let po smrti Carla Abartha, so v glavnem mestu Piemonta poimenovali ulico po geniju, ki je znal prepoznati potencial, ki se skriva v uglaševanju in tehnični nadgradnji serijsko proizvedenih avtomobilov.
Pred nekaj tedni se je zbralo več kot 5.000 ljubiteljev in preko 3.000 vozil znamke Abarth na največjem srečanju škorpijonov doslej, z namenom, da proslavijo veličino in zgodovino znamke Abarth. Pri Abarthu so posebej za njih, ki zvesto sledijo filozofiji ustanovitelja, pripravili posebno presenečenje: svetovno premiero omejene serije vozil Abarth 695 70° Anniversario z novim prilagodljivim spojlerjem.