Novi Abarth 500e: Misija je mogoča

Znamka Abarth praznuje izid filma Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One (slo: Misija: nemogoče - maščevanje, 1. del) z vznemirljivim partnerstvom za predstavitev novega električnega modela Abarth 500e.
Škorpijon znamke Abarth je dosegel nemogoče - ustvaril je električni avtomobil, ki združuje zmogljivost in vznemirljivo vozno izkušnjo.

V najnovejšem televizijskem oglasu (povezava) se kultni Fiat 500 Abarth iz šestdesetih let prejšnjega stoletja znajde v akcijskem pregonu v najnovejšem delu serije Misija: Abarth 500e, ki se spremeni v novi Abarth 500e in se požene po ulicah Rima.

Kjer je zmogljivost, je Abarth. »Misija mogoče« (ang. Mission Possible) je nova marketinška kampanja, ki je nastala v sodelovanju s podjetjem Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One, v počastitev skupnih načel obeh blagovnih znamk, kot so vznemirljiva vožnja, adrenalin, moč in izjemna zmogljivost. Novi film je v kinematografih po vsem svetu od 12. julija!

Naslednji del franšize še naprej prinaša vznemirljive kaskaderske podvige in epska doživetja, v katerih lahko uživate tako v kinematografih kot med vožnjo z novim električnim škorpijonom. Novega Abartha 500e so pri znamki pozdravili z navdušenjem, saj odraža cilj in vizijo znamke: ustvarjanje športnih avtomobilov.

V prizoru se Ethan Hunt in Grace v klasičnem rumenem avtomobilu 500 Abarth znajdeta v akcijskem pregonu. In pod pročeljem, kot naročeno, čaka novi električni Abarth … V dinamični in napeti tekmi s časom se Fiat 500 Abarth prebija po zavitih, tlakovanih ulicah Rima. Med vznemirljivim pobegom, ko se dan spremeni v noč, se izvirni model iz 60. let prejšnjega stoletja spremeni v novi Abarth 500e, ki z logotipom škorpijona švigne po mestnih ulicah. To je popoln dokaz, da Abarth omogoča nemogoče.

To partnerstvo omogoča, da Škorpijon odlično odraža temeljni cilj znamke; da običajne avtomobile spremeni v nekaj izjemnega. Glavna izjava Carla Abartha – že v petdesetih letih prejšnjega stoletja – je, da vsakomur omogoči, da vsak dan živi svojo strast do vožnje.

 

O filmu Misija Nemogoče – maščevanje, 1. del, jo je v kinematografih na sporedu od 12. julija

V misiji se Ethan Hunt (Tom Cruise) in njegova ekipa IMF odpravijo na najnevarnejšo misijo doslej: Izslediti strašno novo orožje, ki ogroža celotno človeštvo, preden pride v napačne roke. Na kocki sta nadzor nad prihodnostjo in usoda sveta, temne sile iz Ethanove preteklosti pa se približujejo, se začne smrtonosna dirka okoli sveta. Ethan, ki se sooča s skrivnostnim, vsemogočnim sovražnikom, je prisiljen razmisliti, da nič ne more biti pomembnejše od njegovega poslanstva – niti življenja tistih, ki so mu najbolj pri srcu.

 

O družbi Paramount Pictures

Paramount Pictures Corporation (PPC), globalni producent in distributer filmske zabave, je enota družbe Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA), vodilne svetovne medijske in zabavne družbe, ki ustvarja vrhunske vsebine in izkušnje za občinstvo po vsem svetu. Paramount Pictures ima nekaj najmočnejših blagovnih znamk na področju filmske zabave, vključno s Paramount Pictures, Paramount Animation in Paramount Players. Delovanje PPC vključuje tudi Paramount Home Entertainment, Paramount Pictures International, Paramount Licensing Inc. in Paramount Studio Group.

 

Torino, 3. julij 2023