Abarth 595 prepričal bralce nemške revije “Auto, Motor und Sport”

Italijanski "superavtomobil" je zmagal na tekmovanju "Autonis", ki ga revija "Auto, Motor und Sport" organizira v kategoriji malih avtomobilov "Minicar".
Paleta vozil Abarth 595, prenovljena ob 70-letnici znamke, je na voljo v petih različicah, z močjo od 107 kW (145 KM) do 132 kW (180 KM).

Abarth 595 je zmagal na tekmovanju “Autonis”, ki ga organizira “Auto, Motor und Sport” v kategoriji “Minicar” in osvojil 59 % glasov bralcev te ugledne nemške revije. Po osvojitvi četrtega zaporednega naslova “Best Car” januarja letos, se je italijanski “mali superavtomobil” podal v tekmo za nagrade “Auto, Motor in Sport”.

“Zelo smo ponosni, da je naš Abarth 595 osvojil to prestižno nagrado,” je izjavil Luca Napolitano, vodja znamk Fiat in Abarth za regijo EMEA. “To potrjuje, da je naš “mali superšportnik”, ki je nesporni simbol značilne italijanske kreativnosti , športnosti in pozornosti do detajlov, med bralci nemške revije “Auto, Motor und Sport” visoko cenjen. Navdušenje nad Abarthom presega nacionalne meje, kar dokazuje veliko število klubov in ljubiteljev znamke Abarth iz vse Evrope, ki se bodo srečali na prihajajočem dogodku Abarth Days 2019. Na tisoče se jih bo zbralo na največjem mednarodnem srečanju lastnikov in ljubiteljev vozil Abarth, ki bo potekalo 5. in 6. oktobra v Milanu, da bi proslavili 70. obletnico znamke z značko škorpijona”.

Paleta vozil Abarth 595 je evolucija ikone znamke, izražena v različnih nivojih moči, od 107 kW (145 KM) do 132 kW (180 KM) z motorji Euro 6D-Temp, da bi zadostila potrebam različnih kupcev. Različici Competizione in Turismo, ki sta na voljo tudi kot kabriolet, izražata dve duši Abarta – zmogljivost in slog. Nova, posebna različica Abarth 595 Pista, ki je na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom, je bolj kot kdajkoli osredotočena na zmogljivost in namenjena predvsem mlajšim ljubiteljem znamke z značko škorpijona. V novi sivi mat barvi, z izstopajočimi zelenimi poudarki in novo notranjostjo, je 595 Pista še zmogljivejši (z vgrajeno turbino Garrett novi motor zmore 118 kW (165 KM)), opremljen pa je z izpušnim sistemom Record Monza Active in zadnjim vzmetenjem Koni s tehnologijo FSD. Paleto zaokrožata vstopni model 595 s 107 kW (145 KM) ter ekskluzivni Abarth 595 esseesse, ki je zasnovan po navdihu kompleta za predelavo iz sedemdesetih let.

Na tekmovanju “Autonis” je sodelovalo tisoč novih in prenovljenih modelov, razdeljenih v deset kategorij. Uvrstitev posameznega modela znotraj njegove kategorije, je dober pokazatelj priljubljenosti modela med bralci.