Abarth 500 Rally R3T

Svoj najnovejši dirkalni biser bo Abarth predstavil na 51. reliju Sanremo. Abarth 500 R3T je svoje ime promocijskemu reliju 2010 posodil z dvema dirkalnima dogodkoma (evropskim in italijanskim), na katerih je sodeloval z modelom Abarth 500 Assetto Corse. Za Abarth to pomeni vrnitev na promocijske pokalne dogodke, v nišo, v kateri je bil prisoten več kot trideset let. Natančneje: od leta 1977, ko je bilo organizirano prvo tekmovanje A112 Abarth Championship, ki so mu sledili pokali Fiat Uno, Uno Turbo, Cinquecento, Seicento, Punto Kit in Super 1600, Stilo in Panda Kit. Različica za reli modela Abarth 500 je homologirana za skupino R3T, kategorijo avtomobilov s turbopolnilnikom prostornine do 1600 cm³. Ta razred je prihodnost posebne kategorije, ker predstavlja dober kompromis med stroški in zmogljivostmi avtomobila. Je popoln za zasebne voznike in mlade osebe, ki želijo pokazati svoje znanje v pravem dirkalnem avtomobilu z vrhunskimi zmogljivostmi že v osnovnem paketu opreme.

Prostornina pogonskega agregata modela Abarth 500 znaša 1.368 cm³, opremljen pa je s turbopolnilnikom s stalno geometrijo Garret GT 1446 in zmore 180 KM (132 kW) pri 5.500 vrt./min. Menjalnik je sekvenčen s prednjo mrežo in petimi prestavami, opremljen pa je s samozapornim diferencialom z več ploščicami, sklopko z dvema ploščicama in posebnimi pogonskimi osmi. Platišča za asfalt 7 x R17 OZ so zasnovana za pnevmatike 19/62-17. Zavore Brembo obsegajo sprednje zavorne kolute z notranjim prezračevanjem in štirimi čeljustmi ter trde zavorne kolute zadaj z razdelilnikom in krmilnim mehanizmom zavor. Ročna zavora je hidravlična. Abarth 500 Assetto Corse je opremljen s posebej zvarjenimi stabilizacijskimi palicami na karoseriji, ustreznim zaščitnim mehanizmom in sedeži s homologacijo FIA ter šesttočkovnimi varnostnimi pasovi. Teža je najnižja predpisana za to kategorijo: 1.080 kg brez obremenitev.

DIRKALNI BISER

Posebna pozornost je posvečena temu, da je vzmetenje nastavljivo po višini glede na posamezni slog vožnje voznika. Dirkalni blažilniki so nastavljivi s koaksialnimi in vzmetnimi okroglimi maticami za spreminjanje višine ter dodatnimi podložkami za nastavitev koloteka in obrata koles.

Enaka pozornost je posvečena podrobnostim – zunanji videz je ostal zvest tradiciji, dovršeno oblikovana notranjost in instrumenti pa so dodatno poudarjeni.